+-Veelgestelde vragen
+-Waarom is Novoli frituurolie een verstandige keuze voor horeca-ondernemers?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.
+-Een vraag van bijvoorbeeld deze lengte over de frituurolie?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.
+-En kan hier nog een vraag komen over de olie van Olthuis?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.
+-Hier is weer een voorbeeldvraag?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.
+-En nog een om het een beetje te vullen?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.
+-Vacature-Commercieel-Medewerker-BD-Informatie
+-Wat ga je doen bij Novoli als Commercieel Medewerker Binnendienst?

Als commercieel medewerker binnendienst zorg jij dat alle (verkoop) kansen op de meest effectieve wijze ingevuld worden. Dit varieert van een eenvoudige website aanvraag tot het inplannen van bezoeken van een afspraak door een van de accountmanagers. Als spil in het web weet jij alles op tijd en op de juiste manier vast te leggen. Je weet goed hoofd– en bijzaken te onderscheiden en bent in staat om snel te schakelen. Je hebt een belangrijke rol in het verkoopproces en het creëren van klanttevredenheid. De taken en verantwoordelijkheden van deze medewerker omvatten:



1. Het opzetten en structureren van de binnendienst en het opstellen van procedures en richtlijnen voor de verkoopafdeling.



2. Het onderhouden van contacten met klanten en het beantwoorden van vragen over producten en diensten.



3. Het ondersteunen van de buitendienst bij het opstellen van offertes en het afsluiten van contracten.



4. Het maken van afspraken met klanten en het plannen van bezoeken van de buitendienst.



5. Het opstellen van rapportages en analyses van verkoopcijfers.



6. Het signaleren van kansen en bedreigingen in de markt en deze bespreken met de buitendienst en het management.



7. Het bijhouden van klantgegevens in het CRM-systeem.


+-Wat breng je mee aan vaardigenheden en eigenschappen?

  • Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel schriftelijk als mondeling.

  • Je hebt een proactieve en zelfstandige werkhouding met een teamspelersmentaliteit.

  • Je bent in staat om de afdeling en de functie op te zetten en verder uit te bouwen.

  • Je bent in staat om een target te behalen en doelstellingen te verwezenlijken.


+-Wat heb je bereikt na 1 jaar als Commercieel Medewerker Binnendienst?

  • Het opzetten van een commerciële binnendienst, waar alle mogelijke verkoopkansen benut en op de meest effectieve manier ingevuld worden.

  • Het verhogen van de omzet: De medewerker moet ervoor zorgen dat het team de omzet van de organisatie verhoogt door het genereren van meer leads, het verbeteren van de conversieratio en het upsellen van bestaande klanten.

  • Het verbeteren van de efficiency: De medewerker moet ervoor zorgen dat het team efficiënter werkt door inzet van nieuwe technologieën en het verbeteren van werkprocessen. Hierdoor kunnen kosten worden bespaard en kan er meer tijd worden besteed aan het bedienen van klanten.

  • Per dag moet het inzichtelijk zijn welke leads en prospect benaderd gaan worden, welke benaderd zijn en wat het resultaat is.

  • Zorgdragen dat alle commerciële informatie op één plek verzameld en geregistreerd wordt en acties hierop uitgezet worden.


+-Vacature-Commercieel-Medewerker-BD-Verantwoordelijkheden
+-Strategie

Met behulp van de salesmanager stellen jullie jaarlijks gezamenlijk een praktisch doelmatig verkoop – en marketingplan op. Vanuit je dagelijkse werk ga je uitvoering geven aan dit plan en coördineer je de te behalen doelstellingen. Vanuit het plan zal de focus voor de commercieel medewerker binnendienst liggen op de sales (directe verkopen), marketing en CRM.


+-Marketing

Jij speelt een sleutelrol in het uitvoeren van onze marketingstrategie. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor focus op het versterken van social media, zoals Facebook, LinkedIn en Instagram, niet alleen voor naamsbekendheid maar ook als verkoopkanaal. Daarnaast bedenk en implementeer je nieuwe verkoopkanalen, zoals een webshop, om ons bedrijf te laten groeien en succesvol te maken. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het uitbouwen en bedenken van bestaande en nieuwe concepten van Olthuis en Novoli. Concepten voor nieuwe doelgroepen die aansluiten bij de behoeftes.


+-Sales

Je beheert klantaccounts proactief, identificeert verkoopkansen en realiseert succesvolle deals. Dagelijks genereer je directe verkopen bij zowel bestaande als nieuwe klanten en ontwikkel je doelgroepen voor multichannel benadering. Je ondersteunt het buitendienstteam en ontwikkelt meetinstrumenten voor dagelijkse resultaatbeoordeling. Jouw betrokkenheid draagt bij aan het succes en de meetbare resultaten van het team.


+-CRM

Je bouwt ons CRM-systeem uit en professionaliseert het volledig, waarbij je alle opties benut en leads nauwgezet opvolgt. Je verzorgt mailingen, maakt en volgt offertes en orders op. Als voortrekker werk je aan verbeteringen in CRM, sjablonen en verkoopkanalen. Ook ontwikkel je meetinstrumenten voor dagelijkse resultaatbeoordeling. Jouw inzet optimaliseert het systeem en draagt bij aan meetbare successen.


+-Vacature-Horeca-Accountmanager-Informatie
+-Wat ga je doen bij Novoli als Horeca Accountmanager?

Je realiseert rendabele omzetgroei binnen de horeca door nieuwe klanten te winnen en bestaande klanten aanvullende diensten te verkopen. Je bent als een kameleon in staat om op verschillende niveaus bij beslissingsnemers de behoefte te achterhalen, deze te herkennen als koopsignalen en hierbij passende, onderscheidende oplossingen van Olthuis aan te bieden.


+-Wat breng je mee aan vaardigenheden en eigenschappen?

  • Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden.

  • Je hebt affiniteit met horeca.

  • Aantoonbare ervaring in productintroducties en conceptinnovaties.

  • Netwerker. Proactief. Zelfstandige werkhouding.

  • Je hebt een teamspelersmentaliteit en bent vasthoudend.

  • Je maakt SMART afspraken en bent resultaatgericht.

  • Je krijgt energie van direct klantencontact waarbij je servicegericht bent met een goed oog voor bedrijfsbelangen.


+-Wat heb je bereikt na 1 jaar als Horeca Accountmanager?

  • Bijdrage aan de omzetgroei.

  • Realisatie van een planning van effectieve bezoeken.

  • Realisatie van doelstellingen voor (nieuwe) concepten en diensten.

  • Realisatie van de doelstelling 'aanvullende diensten' bij klanten.

  • Verbetering van bezoekeffectiviteit binnen het verkoopteam.

  • Volledig inzicht en betrouwbaar beeld van jouw ‘salesfunnel’.

  • Tevredenheidsscore van klanten op gewenst niveau.


+-Vacature-Horeca-Accountmanager-Verantwoordelijkheden
+-Strategie

Vanuit de bedrijfsstrategie worden de doelstellingen bepaald voor het winnen van nieuwe klanten en het aanvullend verkopen van ‘witte vlekken’ voor groei van aanvullende diensten bij bestaande klanten. De strategie van Olthuis en Novoli wordt ondersteund door innovatieve concepten die onderscheidend zijn voor ondernemers. Jij bent de persoon die uitstekend in staat is om zijn klant eerst goed te begrijpen om vervolgens een passende oplossing te bieden.


+-Marketing

Je gaat input geven aan de uitvoering van de marketingstrategie tijdens verkoopoverleg. Vanuit je gesprekken draag je bij aan het versterken van merknaam, innovatieve concepten, introductie van nieuwe producten en diensten. Je bent Olthuis en Novoli ambassadeur. Leads vanuit diverse platformen worden aangedragen vanuit CRM ter opvolging. Je denkt mee in conceptontwikkeling: het evalueren en uitbouwen van bestaande- en nieuwe concepten.


+-Sales

In je rol bij Olthuis ben je verantwoordelijk voor het proactief beheren van klantrelaties en het omzetten van kansen naar nieuwe omzet. Je hebt succes in verkoopgesprekken, overtuigt anderen van het onderscheidend vermogen van Olthuis en benut de 'verkoop binnendienst' optimaal. Het opbouwen en onderhouden van een relevant horeca-netwerk is essentieel voor klantengroei en retentie. Na het afsluiten van verkoopgesprekken rapporteer je vorderingen direct in CRM en deel je inzichten over marktontwikkelingen in maandelijkse overleggen met het verkoopteam. Je bent een cruciale schakel in het succes van Olthuis.


+-CRM

Je bezoek- en verkoopactiviteiten plan je in de agenda van het CRM-systeem. Je beheert je salesfunnel zorgvuldig, zorgt voor effectieve planning en opvolging, en legt sales leads nauwkeurig vast. Offertes en orders worden gemaakt en opgevolgd via CRM, en alle relevante communicatie wordt gedocumenteerd in het systeem. Deze gestructureerde aanpak draagt bij aan een efficiënte en transparante werkwijze, waardoor het hele proces soepel verloopt en bijdraagt aan het succes van het sales team.